Kundecases
Vores kunder – deres historier
Hos Filterhuset samler vi på glade kunder – det kan du se på vores Trustpilot-side. Men vi vil gerne dele endnu flere gode historier med jer! Derfor har vi samlet nogle cases fra nogle af vores kunder, der har forbedret deres indeklima ved hjælp af vores filtre.
Vi vil gennem disse kundecases gerne vise, hvordan vi i samarbejde kan skabe de bedste forudsætninger for et sundt indeklima i alle hjem.
Vi er altid klar på at løse dine problemer, hvis du skulle have brug for et filter i en bestemt størrelse, eller det skal kunne noget bestemt. Vi vil gerne prøve at hjælpe ved at dele disse historier med andre.
Har du forslag eller andet, som kan hjælpe os til at hjælpe dig og andre, er du altid velkommen til at dele det med os. Vi ønsker at yde den bedste service for vores kunder.
Asta fra Ålsgårde
Asta og hendes familie energirenoverede deres 70'er hus i Ålsgårde og begyndte at mærke en forskel i indeklimaet i deres bolig.
Så et spørgsmål der ramte familien var: Hvornår var de langt nok i deres energirenovering før de fik behov for et ventilationsanlæg?
Historien her fortæller om hvordan familien fik et markant bedre indeklima i deres bolig efter de fik installeret et ventilationsanlæg.
Claus fra Søborg
Claus og hans familie var urolige over partikelniveauet omkring deres hjem. Derudover var de generet af lugtgener fra naboens brændeovn.
Familien fra Søborg kontaktede Filterhuset og endte med at kunne hjælpe os med udviklingen af vores SafeAir og SafeAir Plus filtre.
En historie der fortæller, hvordan vi kan hjælpe hinanden til at skabe de bedste forudsætninger for et sundt og rent indeklima.
Lone fra Esbjerg
Lone har bestilt filtre hos Filterhuset gennem flere omgange, men hun husker ikke, hvilket filter der er monteret i hendes anlæg. Derfor hjælper Filterhuset hende med at finde de rigtige filtre hvert halve år. Læs hendes historie her:
Ventilation og filtre er ikke noget jeg tænker ofte over. Derfor nyder jeg at handle hos Filterhuset.dk, fordi de gemmer oplysningerne omkring mit tidligere køb. På den måde behøver jeg ikke huske hvilket filter, jeg plejer at montere i mit anlæg. Jeg indtaster blot min mail på deres genbestillingsside, hvorefter jeg modtager et link i min mail til en forudfyldt kurv. ”Det bliver ikke lettere”, siger Lone.
Jeg har tidligere købt Pollenfilter, men også et Kulfilter, da jeg blev generet af naboens brændeovn. Jeg blev overrasket over, at de både havde filtre til at fjerne partikler og også lugt.
Udover den lette genbestilling er hjemmesiden let og overskuelig og leveringen er altid super hurtig. Jeg vil til hver en tid anbefale Filterhuset.dk til andre, afslutter Lone.
OBS! Vi gør opmærksom på, at det ikke længere er muligt at genbestille med forudfyldt kurv, men det er muligt at tilmelde sig vores nyhedsbrev og på den måde få en reminder om filterskifte og se sit seneste køb.
Peter fra forstæderne
Peter og hans familie oplevede lugtgener i deres nye hus. Med et SafeAir Plus filter fra Filterhuset gik det væk. Læs hans historie her:
Efter vi flyttede fra Frederiksberg til vores nye hus i forstæderne, undrede vi os over, at der ofte lugtede af bål i vores hus til trods for, at alle vinduer og døre var lukket. Efter lidt søgen, kunne vi konstatere, at lugten kom fra Genvex-anlæggets indblæsningsdyser. Der blev bestilt de bedste nye originale filtre – desværre hjalp dette ikke på lugten.
I den videre søgen på en løsning fandt jeg Filterhuset.dk og deres nye SafeAir Plus filter, som lød til at kunne løse problemet. I det øjeblik filteret blev frigivet til vores Genvex anlæg, blev det bestilt, og vi har nu et dejligt indeklima, uden bållugt.
Det siger vores kunder
Vejen til det rette filter
Følg denne guide for at finde dit filter.
Vejen til det rette filter
Følg denne guide for at finde dit filter.