COVID-19 FAQ
Det betyder meget for os, at du føler dig tryg, når du bestiller varer hos os. Derfor har vi taget en række forholdsregler:
Har du ellers spørgsmål til, hvordan vi håndterer forskellige situationer ift. COVID-19, kan du forhåbentligt finde svar her i vores FAQ, og ellers er du velkommen til at kontakte os.
Kan dit ventilationsanlæg hjælpe med at begrænse smitterisikoen? add
Ja og nej.
Udluftning og frisk luft hjælper altid med at rense luften. Sundhedsstyrelsen anbefaler udluftning, udendørs møder, og at du holder afstand til andre mennesker.
Det betyder, at god ventilation i din bolig naturligvis også hjælper med at begrænse virus. Dine filtre renser ikke luften for virus, men tilførsel af frisk luft vil altid hjælpe med at fortynde og udskifte luften i din bolig.
Fjerner mine filtre virus? add
Luften i din bolig skal i størst mulig omfang bestå af frisk, ren udefrakommende luft. Dit ventilationsanlæg udskifter luften i din bolig, og dit filter sørger for, at den udefrakommende luft, der kommer ind i din bolig, er ren.
Bedre filtre vil ikke rense den virus fra, I evt. måtte have i boligen, men tilførslen af ren, frisk luft vil altid hjælpe.
Filterhuset anbefaler derfor, at du skruer lidt op for dit ventilationsanlæg og sikrer dig at du har rene, friske filtre. Dermed sikrer du, at I har tilførsel af frisk luft i store mængder. I denne tid hvor mange opholder sig indendørs, er det vigtigere end nogensinde før.
Kan jeg få leveret min pakke til min hjemmeadresse? add
Ja, det kan du altid. Men i denne periode ved vi godt, at det betyder ekstra meget for dig at kunne få leveret til døren.
Vi har derfor valgt at give fri fragt på alle ordrer over 300 kr. til levering på hjemmeadressen. Fri fragt udløses automatisk i shoppen, når din ordre overstiger 300 kr.
Kan jeg afhente min pakke på jeres adresse i Farum? add
Nej, det kan du ikke i den næste periode. Vi har lukket huset af for folk udefra for at mindske risikoen for smitte og af hensyn til vores kunder og medarbejdere.
Men vi har lige nu fri fragt på hjemmelevering på alle ordrer over 300 kr. – så køb for minimum 300 kr. så leverer vi din pakke gratis til din adresse. Virusfri naturligvis.
Hvordan håndterer I pakkerne – kan der sidde Corona-virus på den? add
Vi har fokus på god hygiejne, som aldrig før. Vores medarbejdere, der håndterer filtrene og pakker varerne, har håndsprit stående på deres borde og spritter af mange gange i løbet af arbejdstiden.
Alle holder desuden afstand til hinanden dagen igennem. Og så har vi lukket huset ned for besøgende udefra for at minimere risikoen for smitte.
Vi sender vores pakker med GLS, og de har også ekstra fokus på Corona-virus. Læs mere om GLS og deres tiltag her: https://gls-group.eu/DK/da/gls-kontakt
Vejen til det rette filter
Følg denne guide for at finde dit filter.
Vejen til det rette filter
Følg denne guide for at finde dit filter.
Fandt du ikke, hvad du søgte?
Er du stadig i tvivl om hvilket anlæg, du har monteret i dit hjem, eller har du svært ved at vælge, hvilken filtertype du skal bruge, så skal du være velkommen til at kontakte Filterhusets Kundeservice. Vi står også klar til at være behjælpelige med eventuelle andre spørgsmål, der måtte komme.
Lad os høre fra dig
Adresse
Weblager og kontor
Farum Gydevej 75
3520 Farum
DANFILTER ApS
CVR-nummer: 10062527
Åbningstider
Telefon: 69 13 22 66
Man - torsdag kl. 12.30 - 15.00
Fredag kl. 9.00 - 12.00
Lager:
Man - torsdag kl. 8.00 - 16.00
Fredag kl. 8.00 - 14.00
Fandt du ikke, hvad du søgte?
Er du stadig i tvivl om hvilket anlæg, du har monteret i dit hjem, eller har du svært ved at vælge, hvilken filtertype du skal bruge, så skal du være velkommen til at kontakte Filterhusets Kundeservice. Vi står også klar til at være behjælpelige med eventuelle andre spørgsmål, der måtte komme.
Lad os høre fra dig
Adresse
Weblager og kontor
Farum Gydevej 75
3520 Farum
DANFILTER ApS
CVR-nummer: 10062527
Åbningstider
Kundeservice tlf.:
Man - torsdag kl. 12.30 - 15.00
Fredag kl. 9.00 - 12.00
Lager:
Man - torsdag kl. 8.00 - 16.00
Fredag kl. 8.00 - 14.00